Shop Mobile More Submit  Join Login
Red Team Wins Again by Fredy3D Red Team Wins Again by Fredy3D
The red team seems to be unbeatable...
I think the have some kind of secret weapon... ;)

The cheerleader outfit for V4 is from Rosetta and is available at DAZ [link]
Thanks a lot for letting me playing around with it! :)


Used toolchain: Poser 6/7 -> interPOSER(Ltd/Pro) -> Cinema4D V9.5 XL -> PhotoshopCS2
Add a Comment:
 
:icongisaiagami:
gisaiagami Featured By Owner Apr 9, 2007  Student Traditional Artist
wow the light my lord
*.*
great work
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 9, 2007   Digital Artist
:glomp:
Reply
:icondarkscorn:
DARKSCORN Featured By Owner Apr 8, 2007
*hehe* noch lacht er...ist wohl noch nicht zu heiss am hinterteil *lol* :D
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 8, 2007   Digital Artist
=D =D =D
Reply
:iconderangedartist:
derangedartist Featured By Owner Apr 8, 2007
The Red Team is Red Hot!!!
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 8, 2007   Digital Artist
=D oh I hope so... ;)
Reply
:iconlillaanya:
Lillaanya Featured By Owner Apr 7, 2007  Professional General Artist
hehe this is just way too cute!!
Reply
:iconmariaajmd:
MariaAJMD Featured By Owner Apr 6, 2007
:lmao: Love the guys pants in flames. LOLOL Poor guy. Awesome work. I love :love: the humor!!! :hug:
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 7, 2007   Digital Artist
:sing: And it burns, burns, burns... :sing: The ring of fire :giggle:
Reply
:iconmariaajmd:
MariaAJMD Featured By Owner Apr 8, 2007
:lmao:
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 8, 2007   Digital Artist
=D =D =D
Reply
:icona--r--c:
a--r--c Featured By Owner Apr 6, 2007
Obviously, the red team is getting a foul :D
It's very realistic fire-effect (of course, other detail too), Excellent!
Reply
:iconcamilah:
camilah Featured By Owner Apr 6, 2007
:heart:
Reply
:iconchristel-b:
christel-b Featured By Owner Apr 6, 2007   Digital Artist
The reflection ROCKS!!!!! :worship:
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 6, 2007   Digital Artist
:glomp:
Reply
:iconartemissun:
ArtemisSun Featured By Owner Apr 6, 2007
funny as usual!!!
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 6, 2007   Digital Artist
:hug:
Reply
:iconaral3d:
Aral3D Featured By Owner Apr 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
:rofl: now I know why!!!Stunning work on floor texture and reflection!Amazing pic!
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 6, 2007   Digital Artist
:hug:
Reply
:iconarwenone:
Arwenone Featured By Owner Apr 6, 2007
A wonderful idea and a funny scene =D Excellent job as always :clap:
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 6, 2007   Digital Artist
=D =D :hug:
Reply
:iconmimicat:
MimiCat Featured By Owner Apr 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
excellently done, love the concept!
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 6, 2007   Digital Artist
:hug:
Reply
:iconehsana:
EhsanA Featured By Owner Apr 5, 2007
Great work
Reply
:icon8iceman8:
8IcEMaN8 Featured By Owner Apr 5, 2007
haha awesome
Reply
:iconicey-icecold:
Icey-Icecold Featured By Owner Apr 5, 2007
this does so remind me of --> [link]

xD
Reply
:iconvaia:
vaia Featured By Owner Apr 5, 2007  Professional Digital Artist
:rofl:
Reply
:iconskadiwu:
SkadiWu Featured By Owner Apr 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
Yay redteam :) Cool effects and reflection and expressions and this and that and very cool lol
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 6, 2007   Digital Artist
Thanks =D
Reply
:iconrixster:
rixster Featured By Owner Apr 5, 2007
Looks like he is cheating using gas power ;)

Superb expressions and lighting!!
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 6, 2007   Digital Artist
Hehehehe yes!!! He's cheating!!!! LOOOOL
Reply
:iconkissmypixels:
kissmypixels Featured By Owner Apr 5, 2007  Professional Digital Artist
:rofl: Awesome job, Fredy! This made me laugh so hard! His expression is killing me! :lmao: Way to go, hon'! :D
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 6, 2007   Digital Artist
=D Thanks hon :hug:
Reply
:iconkissmypixels:
kissmypixels Featured By Owner Apr 6, 2007  Professional Digital Artist
Very welcome, dear! :D
Reply
:iconlacyann:
LacyAnn Featured By Owner Apr 5, 2007  Professional General Artist
:giggle: :giggle: :giggle: :giggle: :giggle:
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 5, 2007   Digital Artist
=D =D =D
Reply
:iconevilpoisongirl:
evilpoisongirl Featured By Owner Apr 5, 2007  Professional Digital Artist
lol, how cute! :p
Reply
:icongoor:
goor Featured By Owner Apr 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
Klasse Spiegelungen :clap:
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 5, 2007   Digital Artist
=D
Reply
:iconredwingsdragon:
RedWingsDragon Featured By Owner Apr 5, 2007
Awsome work here
Reply
:iconfabio-barboni:
Fabio-Barboni Featured By Owner Apr 5, 2007
:XD::XD::XD:
Reply
:iconmanicdepressant:
ManicDepressant Featured By Owner Apr 5, 2007
Oh yeah,
Great work Fredy...
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 5, 2007   Digital Artist
:hug:
Reply
:iconmanicdepressant:
ManicDepressant Featured By Owner Apr 5, 2007
Why do people automatically blame the fire...?
I think he was too busy looking at the floor to worry about the game...
Also, he musta had too many beans for dinner...
and got a bit close to the cheerleader...
Not her fault... not at all...!
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 5, 2007   Digital Artist
Definitely not her fault!!! As I said, they must have some kind of secret weapon... erm... :crazy:
Reply
:iconmanicdepressant:
ManicDepressant Featured By Owner Apr 5, 2007
Floor polishers!!!
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 5, 2007   Digital Artist
Oh yes!!! That's a cool secret weapon! :giggle:
Reply
:icondesignsbyeve:
DesignsByEve Featured By Owner Apr 5, 2007
Hmmm I think that deserves an interferance flag or something... where's a ref when you need one!? Tho from the looks of her, she'd prolly light his ass on fire too *snicker* Great job hon ;)
Reply
:iconfredy3d:
Fredy3D Featured By Owner Apr 5, 2007   Digital Artist
The ref felt somewhat "hot" earlier in that match... :giggle:
Reply
:iconthe1blur:
The1Blur Featured By Owner Apr 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
lol..thats messed up! llol
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 5, 2007
Image Size
129 KB
Resolution
675×900
Thumb

Stats

Views
5,240
Favourites
39 (who?)
Comments
53
Downloads
219
×